Bär mig

Mina två fina gosbollar <3 Igår var en bra kväll. Klippa GLÄSmattan. 
 
Senaste veckan har faktiskt gått bra, har inte fått panikångest alls typ. Jag vet inte vad det beror på, livet kanske har bestämt sig för att jag förtjänar en paus ifrån all skit. Baksidan av detta är dock att jag blir likgiltig. Jag har uppkörning snart igen, och om jag inte klarar det så måste jag även göra om mitt teoriprov. Jag kunde inte bry mig mindre. Det känns bra. För har man inga känslor så tär det inte lika mycket på energin. 
 
Det enda jag kan fokusera på det är att imorgon ska jag ä n t l i g e n på konsert igen. HAr varit ett alldeles för långt uppehåll. Den 57e i år. Är så pepp, ni förstår inte. 
 
Meningslöst inlägg, vill mest förmedla en bild av att allt kan vara okej ibland också. 
 
 

Kommentarer

Här kommenterar du osv:

Namn:
Komma ihåg osv

E-postadress osv: (publiceras ej)

URL/Bloggadress osv:

Kommentar osv:

Trackback
RSS 2.0