youth

Alltså ursäkta mitt förra inlägg, jag vet inte ens själv vad jag skrev. Det finns så mycket känslor i mig som bara vill ut, de får inte riktigt plats. Men vi kan prata om mitt nya favoritband. Älskar Citizen så mycket, skulle sälja min själ för att få se dem. 
 
Idag vill jag bara gråta. Alltså det sitter i halsen, jag vet inte vad jag ska ta vägen. Skulle höja volymen men råkade byta låt, fick nästan panik. Livet har blivit så jävla skört. När en väl har hängt på andra sidan så inser en hur läskigt det är att dö, men det gör så himla ont att leva. Särskilt när jag inte vet varför det gör ont, det bara gör ont. Det kryper i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är tusen små myror som biter i mitt skinn och jag VILL INTE VARA MED LÄNGRE. 
 
Godnatt. 

Kommentarer

Här kommenterar du osv:

Namn:
Komma ihåg osv

E-postadress osv: (publiceras ej)

URL/Bloggadress osv:

Kommentar osv:

Trackback
RSS 2.0