stood a chance

Min syster bakade Macarons och jag kunde inte låta bli. Det var värt det. Det här var egentligen innan jul, men jag är lite för långsam för livet. Hänger inte riktigt med. Men har hunnit göra så mycket. Det är det som är meningen med jul. Tyvärr. Stressen har varit konstant, så mycket människor. Så många krav. Låt mig vara. Men jag lyckades iallafall. Folk sa att jag åt lite. Det dom inte visste var att jag egentligen fick i mig ännu mindre. Men det pratar vi inte om. 
 
Vi kan prata om den här låten. Den är så jävla feel-good. Men texten är lite skev. Och lite otydlig. Smått problematisk. "Fat and happy straight to hell...?" De pratar om kroppar, inte som om det fanns bra och dåliga kroppar men ändå lite skevt. Älskar musiken iallafall. Klart godkänd allt som allt. 3/5 ananasar. 
 

Kommentarer

Här kommenterar du osv:

Namn:
Komma ihåg osv

E-postadress osv: (publiceras ej)

URL/Bloggadress osv:

Kommentar osv:

Trackback
RSS 2.0