inför 2015

Typ enda selfien jag är nöjd med 2014. Det tog nästan tolv månader att få till det, och jag förväntar mig att det kommer ta tolv till innan jag lyckas igen. Sorry för att det är kass kvalité tho. Och kan vi diskutera hur blek jag är? Ska dock till kap verde med min borgarfamilj men ah, lär ju inte få så mycket färg. Kommer komma hem och se ut som alla andra vita, inte vara jätteblek utan bara mindre blek. Min familj kommer dock se alla krigsskador som smygit sig på mig under hösten. Vet ej riktigt vad jag ska säga. Ljuga som vanligt, såklart. 
 
Vet inte riktigt vad jag vill med 2015. Det är ett "stort år". Mitt annus mirabilis. Tar studenten. Kommer förhoppningsvis in på högskola, annars läser jag fan om vissa kurser, så jag kommer in. Vill inte slösa tre år på att läsa nåt shit bara för att. 
 
Började skriva inlägget vid kl tio. Kanske fortsätter imorgon. Kommer ingen vart nu. 

Kommentarer

Här kommenterar du osv:

Namn:
Komma ihåg osv

E-postadress osv: (publiceras ej)

URL/Bloggadress osv:

Kommentar osv:

Trackback
RSS 2.0