Det är måndag idag men jag bryr mig inte

Throwback till min 18-årsfest. Hatar den kvällen. Men glad var jag. Jag vet inte. Var glad på kvällen. Ganska arg dagen efter. Ha inte fest, säger bara det. Kan ju säga att jag var bra snygg den kvällen iallafall. Och det var faktiskt en asbra fest. Tack och förlåt, mamma och pappa. 
 
Det var innan sommaren, fan vad jag älskar den här sommaren. Sthlm fields, Bråvalla, WoW, alla utekvällar i Stockholms parker, alla äventyr. Det var så vackert att inte ens Håkan Hellström skulle kunna skriva en låt om den. Inte Krunis, inte Maggio, inte någon. Kan inte ens sätta ord på den själv och ändå hade jag första parkett. Livet var inte så hemskt just då. Det känns skönt att veta, för ibland känner jag faktiskt att det kan bli bättre. Någon gång. Kanske. Ibland släpper jag fokus på framtiden och blickar tillbaka istället. Det var MIN sommar. Jag önskar att nästa sommar blir lika fantastisk. 
 
Vet ej vad jag ville med det här inlägget. Ville mest få ur mig lite. Ah. 

Kommentarer

Här kommenterar du osv:

Namn:
Komma ihåg osv

E-postadress osv: (publiceras ej)

URL/Bloggadress osv:

Kommentar osv:

Trackback
RSS 2.0